USE CASE
Power APPS v Manažmente Kvality

Manažment reklamácii kvality

Riadenie, sledovanie a zaznamenávanie reklamácii produktov a služieb patrí k najzákladnejším a najdôležitejším procesom v manažmente kvality.

Evidencia, zber dát, ich vyhodnotenie, a rôzne prístupy riešenia problémov spolu s akčným plánom predurčujú ich spoľahlivé riešenie. 

Znižovaním počtu reklamácii klesajú náklady spojené s nekvalitou, zlepšuje sa reputácia firmy v očiach zákazníka a vytvára sa tak prostredie pre zlepšenie vzťahov so zákazníkom.

Manažment reklamácii kvality vytvoreného spoločnosťou PowerLean umožňuje zaznamenávať všetky druhy reklamácii od zákazníka (0km, warranty) ako aj interné reklamácie a reklamácie pre dodávateľov.

Aplikácia umožňuje okamžité zaznamenávanie, zdieľanie informácii a rôznych druhov dát, ich distribúciu a reporting, kolaboráciu medzi oddeleniami, jasné vymedzenie zodpovednosti za pridelené úlohy,  monitorovanie ich plnenia a kontrolné zoznamy pre štandardizáciu v systéme.

  • Prehľadný zoznam reklamácii podľa stavu
  • Zaznamenávanie nových reklamácii
  • Distribúcia údajov v rámci podniku
  • Uloženie všetkých relevantných dát a informácii
  • Automatická tvorba Quality Alert
  • Manažment nápravných opatrení
  • Checklist pre štandardizáciu
  • Automatické upozornenie a notifikácia v prípade časového sklzu
  • Prehľadný reporting reklamácii
arrow-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram