Riadenie, sledovanie a zaznamenávanie reklamácii produktov a služieb patrí k najzákladnejším a najdôležitejším procesom v manažmente kvality.
Evidencia, zber dát, ich vyhodnotenie, a rôzne prístupy riešenia problémov spolu s akčným plánom predurčujú ich spoľahlivé riešenie.
Znižovaním počtu reklamácii klesajú náklady spojené s nekvalitou, zlepšuje sa reputácia firmy v očiach zákazníka a vytvára sa tak prostredie pre zlepšenie vzťahov so zákazníkom.
Manažment reklamácii kvality vytvoreného spoločnosťou PowerLean umožňuje zaznamenávať všetky druhy reklamácii od zákazníka (0km, warranty) ako aj interné reklamácie a reklamácie pre dodávateľov.
Aplikácia umožňuje okamžité zaznamenávanie, zdieľanie informácii a rôznych druhov dát, ich distribúciu a reporting, kolaboráciu medzi oddeleniami, jasné vymedzenie zodpovednosti za pridelené úlohy, monitorovanie ich plnenia a kontrolné zoznamy pre štandardizáciu v systéme.